gyllene tider

Sitter här vid datorn och lyssnar på den gamla gyllene tider skivan som jag haft sen jag var typ 10 år. DET är sommar! Är uppe och tvättar förövrigt och stör mig ganska rejält på att det fortfarande bara är en tvättmaskin som fungerar i tvättstugan. Man hinner inte tvätta så mycket då på 3 timmar... Så det blir väl att boka en ny tid i helgen! Blääh...

När jag var ute kände jag iaf att sommarvärmen börjar komma smygandes igen och det gör mig glad som fan! :D Kom igen nu, ge oss sommar och sol, glada dagar och långa härliga nätter! :) I helgen kommer Elena äntligen hem till Västerås igen och DET är helt lovely! Åh, som jag saknar henne! Vi har inte träffats på sjukt länge ju! Men nu är hon hemma i 2 månader och det gillas! :D



Igår var jag ute och red ordentligt på bra länge! Jag och hästen tog en uteritt helt själva och det behövdes kan jag säga, för ingen hade kunnat hålla vårat tempo igår tror jag haha! Jävlar vad pigg och glad hon var! :) Vi tog först björnöskogen i skritt och trav. Mötte en ridskolegrupp och travade efter små shettisar hihi. Sen drog vi ett par rejäla repor i galopp på hässlöfältet och SOM jag behövde det!! Ni vet när allt går så fort och man bara känner hästens kraftiga galopp under sig och alla bekymmer och jobbiga tankar bara är som bortblåsta? Åh, det finns inget bättre än några riktigt snabba galopper med sin älsklingshäst!! Jag blev så glad och kände hur allt bara föll på plats i min själ! Älskade häst! <3 Vi avslutade med lite trav och galopparbete uppe på åsen och skrittade sedan av i ca 20 minuter. Vädret var lagom varmt och allt kändes så skönt. :)

När jag kom tillbaka till stallet var min vän Jessica där och vi lekte och snackade lite skit tills vi skulle åka hem båda två. Och jag säger bara, hej jag kunde inte gå rakt på bussen efter vårat bus höhö! (a) Du är bäst, så jävla bäst min vän!! :*



Idag har jag Challe och ska skritta ut en sväng med Sofie och Helmer. Det ska bli kul för vi har inte träffats och snackat ordentligt på länge! Emelie har Lizzy och hon kanske ska ha med henne på sin ridlektion. Min lilla ridskolepownie. ;)

Ikväll blir det mys med min baby och jag längtar så!! Du gör mig såå glad och jag vill bara pussa på dig hela tiden! :) <3 Nu måste jag snart kila ner i tvättstugan igen! Det här kommer bli en bra dag känner jag på mig. :) Pussdåå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0