damn it

Besvikelsen slog mig när jag drog upp persiennerna och insåg att det regnade ute idag. Det är bara att byta om till jeans när man ska ut sen då.. Jag som hade satt på mig shorts och ville ut och cykla i solen. Jag hade redan tagit för givet att värmen från igår skulle vara kvar, men icke! Hoppas det inte tänker regna hela dagen, för jag hade tänkt att rida ut i skogen ju.

Igår red jag Lizzy en stund i paddocken, och det var varmt vill jag tala om! Efter ca 20 minuter var både jag och hästen helt svettiga så det blev inget långt ridpass direkt. Hon var trött, slö och väldigt trotsig i början, men när jag fick fart på bakdelen så började hon arbeta jättefint. I galoppen gick hon great och vi tog även några skutt över ett litet kryss som fanns uppstält. Hon hoppade verkligen med ryggen och var otroligt lyhörd! Det hjälpte att sätta kedjan löst med andra ord. Fast jag känner ändå att bettet har blivit för skarpt för henne och ska pröva ett pessoa med silikonmitt nästa vecka. Anna i ridsportbutiken tror mycket på att det kommer funka för mig och Lizzy, så jag får hoppas att hon har rätt. :)



bettet vi ska prova

Nu ska jag surfa in på lensway.se och beställa linser för mina börjar ta slut! Sen blir det att åka ut till stallet. Pussdå! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

showid26389170.html" rel="nofollow">http://www.pixbox.se/picshowid26389170.html



Läs och tänk efter ang. pessoabett!

2009-06-03 @ 22:11:36
Postat av: Anonym

http://hastpassion.blogg.se/2009/april/varfor-du-aldrig-mer-vill-rida-pa-pessoabett.html

2009-06-24 @ 09:26:06
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0