1:a juni

Nu är det sommar på riktigt! Värmen håller i sig och igår var det 28 grader i skuggan på eftermiddagen!! :O Och jag tror nästan att det kan vara lite varmare idag.. Därför är jag lite bitter över att jag ska tvätta mellan 13-16.. Skulle mycket hellre vilja vara ute i solen och steka ju! Men men.. jag måste verkligen tvätta..

Blir till att åka till stallet framåt kvällen och rida ett pass i paddocken på min söta häst. Förmodligen så är det inte lika äckligt varmt då.. Ska prova att spänna kedjan på pelhambettet väldigt löst idag med tanke på att hon har börjat resa sig och försöka fly undan bettet så fort jag tar henne lite hårt i munnen. Jag hoppas att hon trivs bättre med det!



Måste ju bara berätta att dagen igår var hur underbar och rolig som helst! Först var jag duktig och cyklade till stallet hemifrån mig, sedan mockade jag och lekte med mina underbara vänner. Vi solade, snackade och hade lika kul som alltid! Efter det så fick vi en tokidé och cyklade iväg till hälla och köpte milkshake på donken, det var såå gott! Vi cyklade sedan tillbaka och jag fixade resten åt Lizzy, hon fick vila för hon var helt svettig när hon kom in från hagen. Pluttan<3 Cyklade sedan hem och väl hemma så tokstädade jag hela lägenheten! Gissa om jag var lite svettig sen då?! Tur att det finns dusch! ;) Kvällen blev den bästa på mycket länge och jag är glad! :D

Nu ska jag äta lite frukost och sedan är det snart dags att börja med tvätten.. Bläh! xD Pussdååe! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0