värdefullt

Jag vet inte vart jag ska börja, det är så mycket allting. Jag är så glad! Inom mig bor en söt liten filur som nästan hela tiden viskar positiva ord till mig och det har pågått i flera veckor nu! Jag kan inte förstå vad som händer? Är jag på väg till ett bättre mående? Är mina år av självömkan, depression, självskadelse och helvete över? Eller är det bara en period av sån där lycka som man inbillar sig att man känner? Jag vet fan inte vilket, men jag tänker njuta så länge det pågår!

"Den bästa sommaren"

Det var det vi sa att det skulle bli Jessica, och faa-an vad saker och ting har blivit som vi önskat oss för en gångs skull! Jag vill inte byta bort mina senaste veckor mot någonting i hela världen! Jag har så himla roligt, har underbara människor omkring mig som verkligen tycker om mig för den jag är och bryr sig vad som än händer!
This is for fucking real! :D

Min häst, min absoluta bästa vän, hon är så otroligt underbar just nu. Hon finns i en hage och går och äter och bara njuter av sitt liv, hon har semester och det har jag också. Vi har semester från våran vardag, och det är så himla skönt. Jag älskar att jag kan vara ledig från ridandet och stallet utan att min häst blir lidande, för hon mår så otroligt bra när hon få gå på bete och bara strosa omkring och jag mår så otroligt bra av att kunna släppa pressen av att ha ett ansvar över att åka och ta hand om henne varje dag. It's wonderful!

Jag och Jessica var ute hos henne idag och det var mysmysimys! Jag älskar att umgås med dig min vän och det är så underbart att få vara ute hos Lizzy på landet där det är helt lugnt och man inte behöver möta en kotte! Här kommer en bild från dagens lilla utflykt. ^^



Nu ska jag antasta mina horiga vänner som ligger i min säng! ;D Pussdåååååååå! /m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

det är underbart! SOMMAR<3

FEST<3 du & jag.. våra vänner!

jag älskar det. jag mår så himla bra!

2009-07-21 @ 12:32:56
Postat av: ess

btw.. ojoj, en kommentar ;;

2009-07-21 @ 12:33:29

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0