hot hot hot

Jag klarar nästan inte av den här värmen alltså. Det är för klibbigt och kvavt nu, ge oss lite åska så man kan andas ordentligt!

Igår var det en toppendag! Först åkte jag och mamma ut till Lizzy och pysslade om henne, sen åkte jag till framnäs och var där med en massa härliga människor och badade mer än bara en gång tihi! Jag brukar inte vara den som badar alls, men igår hoppade jag t.o.m från bryggan en massa gånger. Det var skojsigt! Efter badet delade jag och Carro på en kebabpizza vid viksängs centrum, det var gryyymt gott!


Drog ut till Hamre på kvällen och pysslade om Challe. Han var jättetrött efter att ha varit ute i solen hela dagen. Pluttis. <3 Sen åkte jag hem till Jessica och vi drog vidare till Elena och Jonathan som vaktar en katt och en lägenhet på Skiljebo. Tanken var att vi skulle kolla på film, men jag halvdog när jag satte mig i soffan så jag valde att åka hem istället. Det blev dock inte riktigt så, jag stannade till hemma hos Jessica S på stan och satt där och babblade av mig en massa gojja och det behövdes kan jag lova! Tog en skön promenad hem vid halv tolv och rensade tankarna, underbart!

Idag har jag varit lat och sovit bort hela förmiddagen, sen åkte jag och mamma ut till Lizzy och jag åkte därifrån med en platt stortå! :( Jag hade bara flipp-flopp på mig och bara för det så råkade hon trampa på mig! Min tå är jättesvullen och skiftar i rött och blått och gör oooont när jag böjer på den. ;(

Anyway så var jag en kortis på framnäs med Jessica idag också, men solen försvann och det blev kallt.. Så efter att jag hade doppat mig en gång så bytte jag om till kläder igen och vi satt och snackade en stund. Sen åkte jag hem till mig och hon till sig. Nu sitter jag med en ond tå och funderar på om jag ska orka ta mig ner på stan och leka med simone eller sitta hemma och tycka synd om mig själv.. :P Det får bli en dusch nu och sen rullar jag ner på stan!

So long! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0