pantburk

Jag är så lättad på samma gång som jag är ledsen och det gör ont inom mig. Men jag vet att du har varit ärlig hela tiden och det gör mig så jävla glad. Jag är inte ett dugg arg, det kommer bli bra det här. Jag måste bara få lite tid att smälta allt. Vi kommer bli så sjukt bra vänner tror jag, faktiskt. Puss på det. :)

Huuuaaa, jag är sjuk, har feber och är lite halvdepp. Så har jag mått hela dagen såattsäga. Men det är ju bara jag.. ;) Nu lyssnar jag på sjukt bra musik och har mina vänner på msn, jag älskar er! Mina katter är sötast i världen och ligger och sover bland alla mina flyttkartonger haha. Jag fucking flyttar på måndag!! :D I morgon ska jag och mamma packa massa massa flyttlådor med allt från köket och sen borde jag tvätta... men äsch... ! ;) På kvällen äre festfestfest yiiihaa! :D

Nu ska jag fortsätta dega i min ensamhet! ;D

tjarååå /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0