ännu en helg i bagaget

Ibland är jag så trött i kroppen och i psyket att jag inte orkar gå upp ur sängen på en hel dag. Jag orkar heller inte bry mig om att svara i telefonen eller på sms. Idag var en sån dag kan jag säga.

Min kropp har gjort så ont i flera dagar, den har varit utmattad och jag har haft så fruktansvärt ont i musklerna. Min hjärna har varit fullproppad av en massa tankar som bara snurrat fram och tillbaka, hit och dit och det känns som att tankarna har gnagt ett litet hål i varenda hjärncell.

Dagarna, kvällarna och framförallt nätterna har varit fulla med olika aktiviteter som fått mig att inte känna så mycket av några värkande kroppsdelar eller jobbiga tankar utan istället har jag blivit speedad, förträngt all skit och gått på helvarv. Sömnen har blivit bortprioriterad och det har varit fullt ös medvetslös ungefär! Inte konstigt att jag kan behöva en hel dags däckande i sängen för mig själv. Jag måste ju smälta alla intryck och ta igen mig lite.



Fredagen bestod av pannkaksmys hemma hos Jocke S och därefter drog vi hem till Johan och Robin. Kvällen fortsatte självklart med Guitar Hero och Jessica, Sandra, Carro och Anton var där. :) Jag lyckades som mest få 95% på medium på The Middle på gitarren och klarade nästan hela Misery Business på expert på sång när vi körde rock band! Jag är grymt nöjd! ;D

När klockan var typ tolv började jag dricka lite vin och sprit som jag så fint blev bjuden på haha, sen blev kvällen bara bättre och bättre! Det vart dans som bara fan och jag hade så sjukt roligt! Alla var glada och bjöd på sig själva! Helt underbart! :) Vi festade fram till fem på morgonen och jag lyckades väl somna vid halv åtta kanske?


  


Vi vaknade runt tolv på lördagen av att det var fruktansvärt varmt och instängt i rummet. Och sen var det kört.. alla började prata med varann så då blev det inte så mycket mer sömn för vår del! Jag avslutade morgonen med underbart sällskap på balkongen och en cigg innan jag drog hem och sedan åkte iväg till min fina häst. :)

På kvällen drog jag till framnäs och möttes av mina underbara vänner Sandra, Carro, Elena, Jessica och Johanna när jag kom dit. Jag och Elena hade skitroligt och satt inne i Sandras rum och kollade på nigahiga och massa annat flumm på youtube! Jag har saknat dig vännen! Våran humor är grym! xD De andra kollade på film i vardagsrummet.

När det var dags att bege sig hem så upptäckte vi att bussarna tydligen bara går till halv ett-ett på sommaren och var då så illa tvugna att gå hem eftersom att klockan var nästan två. Det visade sig som tur var bli hur jävla kul som helst haha! Bästa trion; jag, Elena och Jessica flummade som bara den, hahahaha, åh vad jag älskar er brudar! :D <3

Efter typ en halvtimme hade både Jessica och Elena lämnat mig och då ringde telefonen och jag hade sällskap hela vägen hem! Det var verkligen skönt att ha någon att prata med! :) När jag väl kom hem var jag astrött, svinhungrig och alldeles förvirrad. Det slutade med att jag åt en massa mackor och hängde framför datorn alldeles för länge och sedan låg vaken i min säng och lyssnade på musik och funderade. Sista gången jag kollade på klockan var den 05:23 så någon gång därefter somnade jag och som jag skrev i början av det här inlägget så har jag stannat i ett halvsovande tillstånd i min säng hela dagen.

Nu är jag hyffsat stabil i min hjärna och tänkte ta en cigg och lite juice innan jag tar en insomningstablett och däckar i min säng igen. Tack för att imovane finns! I morgon blir det en toppendag, jag ska ut till min vackra Lizzy och sen leka med mina fina vänner. Jag älskar er! :) <3

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0