socker

Jag är bakis, jag är trött och jag behöver cola. Det ska fixas inom en snar framtid. Men jag måste bara skriva att mina vänner ÄGER och är så sjukt BÄST! Kvällen igår var gry-y-y-m och tack för att ni tröstade mig när jag var lite depp ett tag! Det var sjukt bra att jag stannade kvar och att ni hjälpte mig att tänka positivt igen! För efter det blev ju kvällen bara bättre och bättre! :D

I have to let this go!
I must leave it!
Better as friends!
Jag måste släppa det nu innan det blir för mycket!

Extra cred till Johan, Simone och Jessica som hjälpte
min lilla maniska hjärna att inse det. :)

Myskväll med överraskningsfix ikväll, det kommer bli kul om jag känner mina vänner rätt! :)

Förövrigt så vill jag börja rida Lizzy nu! Hon är tjock som en tunna och jag saknar att sväva över marken med min gosplutt! Nästa vecka köper vi bettet och sen bär det iväg. Jessica och Sandra ska få följa med ut och rida lill-hästen så jag har sällskap. Så tacksam över att jag får låna henne! Puss på söta Vina och hennes matte. :*

Cola vare! Tjarååå! /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0