tristess

Okej, jag har sjukt tråkigt! Vädret är skönt, jag uppskattar faktiskt att det inte är typ 40 grader i min lägenhet längre och att man kan röra sig utan att svettas bort! Men samtidigt... vad ska man göra? Man kan inte dra till framnäs och bada... och ja, det var väl typ det jag gjorde när det var varmt! xD Hej, mitt liv behöver stimulans!

Jag ska iaf snart hänga med Jocke och spela Guitar Hero!! Woohoo! Det är väl typ det resten av dagen och kvällen kommer att bestå av, men jag gillar't! :)

Var ute och gick en promenad med min vildhäst idag, hon var så jävla söt! Tittade sig omkring och var jättepigg! Ska gå ut och gå med henne några dagar nu innan jag törs sitta upp, hon har ju vilat i snart 3 veckor! Någon kommer vara pigg! Jag har övertalat min älskade, bästa mamma om att köpa bettet nu också! Så någon dag nästa vecka kan jag nog börja rida! :D


Du är mitt allt :') <3

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0