sunday, bloody sunday

Helgen har varit helt fucking awesome! Jag har verkligen haft så himla roligt!! Är så glad att jag har såna underbara vänner!! Jag har träffat så många den här helgen, bl.a Cassandra, Amanda och Bröte som jag inte har träffat på sjukt länge! Nu blev det inte en så lång stund som jag hade velat, men jag kommer ju till sthlm i slutet av juli och då ska jag försöka hinna med att träffa Cazz och Amandi igen. :) Har knytit några nya kontakter den här helgen och jag älskar verkligen att träffa nya människor! Det är sååå roligt! :D

I fredags var det grillning och förfest hemma hos Jocke S och alla mina favvograbbar och brudar var där utom Jessica och Elena! Men jag träffade de senare i regnet och den jävla åskan som besökte staden under natten! Jag, Jessica och Jocke hamnade i Stinas båt och hade skoj och slapp undan regnet för en timme eller så. Minns inte direkt hur länge vi var där, för jag var extremt packad hahaha! Det blev en promenad i regnet till oxbacken för att träffa en nyfunnen vän en kortis och sen tillbaka i regnet till stan för att glassa på donken. Efterfest hos Jocke, somnade där och vaknade aspigg halv åtta på lördagsmorgonen...

...som fortsatte som så att jag och Jessica möttes upp på stan och började dagen med frukost på... damdaaadam.. DONKEN! Jag kan säga att vi var inte de enda som fortfarande var fulla eller bakis därinne haha! Sjukt mycket skratt blev det under timmen som vi spenderade där! Sen satte vi oss på Sigmascenen och spelade kort i väntan på att systemet skulle öppna! xD Dagen gick fort och jag råkade somna på eftermiddagen... vaknade av att Jessica plingade på dörren och då var det bara att dra på sig lite kläder igen och dra ner till festen!


  


Det blev en helt fantastisk kväll! Det började med subway och sen gled vi vidare till vasaparken där jag och Sandra träffade på Robin, Fredrik, Jonte och Cricke och följde med dem. Sen blev det att kolla på lite bilar och vi hamnade till slut på gräskullen vid lögarängen och satt och snackade och hade allmänt najs. När Carro kom drog vi efter ett tag hem till Robin och spelade guitar hero till 5 på morgonen ungefär. Jag, Jocke och Carro blev hungriga så vi drog till shell vid halv sex och satt där och spelade "jag har aldrig" till halv sju på morgonen! När jag höll på att somna sittandes på bänken drog vi hem till mig, men vi somnade någon gång mellan åtta och nio på morgonen...! Vaknade vid ett och har varit sjukt trött hela dagen.

Jag och Carro har moffat glass, chips, godis, cola och legat i min säng och slökollat på tv heeeela dagen. Det enda jag har uträttat idag är att jag har handlat, annars har jag gett mig själv en välförtjänt chillardag! :)




"för att du har ett sånt hjärta

du är en god människa"

Du fick mig att le och bli glad igen av de orden,
tack min älskade vän för att du finns! :')




Jag vill nå dit för i helvete. Jag tänker besegra skiten nu och verkligen tänka på mina egna behov och vad jag orkar med utöver det som ska göras. I höst då kommer det hända grejer i mitt liv. Det kommer ske en förändring och jag är nervös och lite rädd samtidigt som det ska bli så himla roligt! Jag längtar så starkt efter att klara av att göra något igen och jag vet att jag kommer få den bästa hjälpen jag kan få. I'll never give up! :)

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0