jag säger nej!

nej! nej! nej! nej! nej! nej!

jag klarar inte av att ta det här, jag vill bara hjälpa er allihopa! ni är mina bästa vänner, jag går sönder av att se er må såhär dåligt! jag har aldrig varit med om det som hände inatt. två personer som jag älskar skrämde mig riktigt ordentligt. jag blir så himla orolig. jag behöver er..! ;(

jag har råkat slinta litegrann och jag har sån sjuk ångest. jag vill bara lägga mig i min säng, somna och vakna upp glad och lycklig igen, precis sådär som det var för några dagar sen. snälla låt mig bli riktigt jävla full imorn. låt mig lyckas nu!

panikångest är fan inte att leka med ska jag be att få tala om!

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0