jag bara ler!

Jag är så glad! Jag mår så otroligt bra just nu. Det är helt otroligt! :) Livet rullar liksom på sådär bra som det egentligen borde få göra hela tiden. Jag har världens finaste vänner, en mamma som hjälper mig att få ordning på saker och ting och en häst som får mig att älska så mycket att jag blir tårögd. :')

Musiken får min värld att snurra i takt samtidigt som allt bara blir bättre och bättre. Jag är verkligen påväg att bli... hur ska jag uttrycka mig? Långt ifrån frisk men tammefan jävligt mycket mindre sjuk! :D

Paramore - Ignorance
Tokio Hotel - Monsoon
Jimmy Eat World - The Middle
Slipknot - Snuff
Promoe - Dekadansen
White Lion - When The Children Cry
Paramore - Misery Business (acoustic)
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Lorentz & M. Sakarias - Mayhem
HOFFMAESTRO - Highway man
Plain White T's - Hate (I really don't like you)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Det nya landet", sjukt bra serie på SVT1.
I morgon ska jag och Challe ut och fräsa som fan på Hamre, yeah! Jag har saknat min prins! :*

Tjaarrååå /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0