inside of me

"Det är på sommaren som jag mår bra"

Men just nu längtar jag som en tok efter hösten.

Jag vill strosa omkring i massa lövhögar med musik i mina öron.
Jag vill ta in en lerig häst från hagen och borsta henne ren.
Jag vill rida ut en solig och lagom varm höstdag och bara njuta.
Jag vill vara lite lagom höstdeprimerad och sitta inne en regnig kväll.
Jag vill hoppträna, lära mig mer och utvecklas.
Jag vill skapa en vana, att på onsdagar promenera hem från dansen,
känna hur sjukt trött jag är i hela kroppen och bara njuta.

Jag vill, jag vill, jag vill börja med min arbetsträning och med min beteende terapi.
Jag vill bli frisk nu! Jag vill börja kampen! Ge mig höst. Nu!

Det nya livet ska börja då. Min nya start är ett stenkast bort
och jag längtar samtidigt som jag är livrädd.

Det löser sig.

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0