hey!

Nu är det varmt alltså! Men jag gillar't! Har precis kommit ut ur duschen och känner mig än så länge någorlunda sval. Om en timme ungefär börjar kvällens partaj. Det blir att samlas hos Jocke för att grilla och kicka igång med lite alkohol. ;D Innan det ska jag hinna vika ihop tvätten som är färdigtorkad om typ en kvart, sen ska jag fixa håret, smika mig lite och cykla ner till systemet. Kommer jag hinna? Njaaaa... men fint folk kommer alltid lite sent såatteh.. ;)

Igår var jag ute på Hamre och red en sväng för första gången på 2 veckor! Jag och Carro red ut barbacka på våra stora hästar Challe och Indostro. Det var kanske den mysigaste ridturen på väldigt länge! Det fanns dock en negativ grej och det var att vi båda hade shorts på oss och myggorna gillade att smaska på våra ben.. Så idag kliar det som faan vill jag lova!

Nu ringde timern som innebär att kläderna är färdiga.. Ner i tvättstugan igen då.. Suck! :P


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0