hey hoe, let's go

Hur ska jag hantera allt som nu har rivits upp till ytan igen? Kommer jag orka klara mig igenom den här jobbiga tiden som jag har framför mig? Jag har gömt en hel del saker och verkligheten om att skiten fortfarande existerar kom ifatt mig i måndags natt/morgon och det var så jävla skönt att bara få berätta allt för någon som lyssnade och förstog hur allt har varit. Tack för ditt stöd vännen, du är grym! <3

Nu kommer tiden då det är dags att ta tag i skiten, för nu är jag starkare mentalt och orkar inse att jag måste skapa rättvisa! Både för mig och för min älskade mamma. Jag ska sätta dit de jävlarna, och jag ska fixa så hon får må bra. Allt för dig mami! <3

För övrigt rullar livet faktiskt på bra! Jag har äntligen fått tag på en ny lägenhet!!! Den är skitfräsch, nyrenoverad, har balkong, badkar och ligger på viksäng där jag har velat bo i flera år! Ingen kan vara lyckligare än mig!! :D Jag skriver kontrakt i morgon och får nycklarna i nästa vecka! Jag börjar flytta direkt för den står helt tom och väntar på mig! :)

Vi var uppe i ridsportbutiken idag och köpte novabettet så i morgon ska jag rida på min älskade häst för första gången på över 1 månad!! :D Det blir skritt och trav nu i början och jag längtar redan efter våran första galopp! :'D

Jag älskar mina underbara vänner, ni betyder verkligen så mycket för mig! Tack för att vi träffas så ofta nu och att det är så kul och avslappnande att umgås med er! Jag har verkligen blivit tajtare med många av er nu under sommaren! Jag är så otroligt glad över att jag har er ska ni veta! Ni vet vilka ni är hoppas jag och ni ska veta att jag aldrig vill förlora någon av er. Ni gör mitt liv! <3

Time to sleep! /m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

varför är du så söt för?

jag kan bara le :)

you're so good<3

2009-07-23 @ 02:47:44

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0