godnatt?

Sova? Sa du sova? HAHAHAHAHA, jahaaaaaaaa! Nej, jag brukar inte sova så ofta. *leeee stort som fan*

Jag njöt nyss av mitt liv genom att dansa iväg till Shell-macken som har öppet dygnet runt. Där köpte jag en kanelbulle och en pucko. Sen gick jag och satte mig på en trappa vid Blåsboskolan, lyssnade på musik och njöt av min sockerkick! Klockan var typ fem på morgonen. Det sjuka var att jag såg en tjej som var ute och morgonpromenerade. Hur i helvete orkar man gå upp och göra det så tidigt? Nej, tacka vet jag sockerkickar och slötimmar!

Jag är nog lyckligast i världen, för jag har så mycket glädje i min själ. Det är helt otroligt hur glad jag är! :D Helgen kommer bli så jävla bäst och sen flyter det bara på. Snart är det höst och det kommer innebära så sjukt mycket roligt!!

Egentligen skulle jag vilja skriva ut precis allt som jag tänker på, men jag tror inte att det skulle bli så himla bra då.. Jag borde skriva i min lilla dagbok kanske! Men det är ju så mycket roligare att uttrycka sig i en offentlig blogg! Hur kan det komma sig? Är det för att jag vet att folk kommer läsa det här som jag skriver just det jag skriver? Äh, jag släpper det. Jag orkar ändå inte tänka mer just nu.

Saknad är något som jag har lärt mig att uppskatta istället för att som förut, låta det ta över hela mitt humör och mina tankar. Är det för att jag saknar en person som gör mig lugn? Är det för att jag saknar utan att personen vet om det? Är det för att jag inte tycker det är jobbigt för att jag vet att vi kommer träffas igen? Jag vet inte, men jag vet att jag har mognat så himla mycket på bara några veckor. Helt otroligt! Jag är så jävla gry-y-y-y-m! ;D

Challe är en av Sveriges Bästa Hästar. Han ska gå EM om ca 2 veckor. EUROPA MÄSTERSKAP. Hajjar ni? Min sköthäst, min prins, min fina guldhäst ska tävla i EM! Jag är så jävla stolt så jag nästan spricker! :') Vi trodde att allt var slut för ett tag sen, att han aldrig skulle återhämta sig från krocken i Tyskland. Vi trodde att han levde sina sista månader. Men han har visat oss alla, att han är en stjärna. Han är en häst som älskar sitt liv och det han gör. Våran vackra, underbart snälla och duktiga Chateau Charlestone. Jag älskar dig hästen. <3





Running through the monsoon
Beyond the world
Til' the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I lose myself I'll think of you
Together we'll be running somewhere new
Through the monsoon
Just me and you

Time to sleep now. Jag är hon som aldrig sover på natten.
Tvätta om 4 timmar, yeeha. Natti! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0