dream on

I morse ville jag aldrig vakna ur min dröm, den var helt sjukt amazing vill jag lova! Jag drömde att jag träffade Hayley Williams, sångaren i bandet Paramore! Och om hon var snygg? Myyy gaaaaad att hon var! :O Jag var med i nån audition och skulle bli tilldelad en låt att sjunga och det blev Misery Business (såklart haha). Hon var snäll som fan, pratade iofs svenska haha men ääääh, det kan bli så i drömmar. ;) Hur som helst så stod hon och lyssnade när jag sjöng och tyckte till min stora glädje att jag sjöng riktigt bra haha! Även om jag kanske inte lyckades ta alla höga toner. Jag blev lite ledsen när jag vaknade och insåg att det faktiskt bara var en dröm buhu.. :P



Jag var ute hos Lizzy idag och stod och gosade en stund. Det var såååå lugnande att bara stå där och få hålla om hennes varma hals och borra in ansiktet i hennes bruna päls! Och hon är så fantastiskt jävla söt när jag ropar på henne. Hennes blick när hon tittar på mig.. det är kärlek! Jag älskar dig min fina Lizzy!! :) <3

Jag saknar att inte vara ute lika mycket hos henne nu när hon går på bete, men samtidigt är det skönt att ha tid för annat. Och min motivation till att rida, träna och pyssla har kommit tillbaka igen. Det är bra att sakna! :)

Annars då? Jorå, det är rätt bra faktiskt. Jag har inte haft någon grov panikångestattack på flera veckor nu, det känns jävligt skönt kan jag säga! Det enda som suger är att jag har gjort av med alldeles för mycket pengar så jag vet inte hur jag ska klara av att leva den här månaden.. Jag vill jättegärna gå på bio ikväll ju, bajs på att jag är en fattiglapp. Men jag får skylla mig själv när jag inte kan hålla i sedlarna.


Igår hittade jag något väldigt intressant på internet! Nämligen en gratis festival inte så långt härifrån!! :D Stället är Nyköping, hemsidan är här http://www.typenfestival.se/. Band som spelar där är Promoe, Lorentz & M. Sacharias (mayhem), Lasse Lindh, Deportees, Hell On Wheels, Adiam Dymott och Tysta Mari. Jag är fett taggat på att dra dit! Behöver bara hitta några vänner som är villiga att följa med mig och rocka! :)

Jag har förresten upptäckt att Plain White T's är gör grymt bra musik!

Over and Out! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0