butterfree!

Dagarna flyger iväg och det känns i luften att hösten är på väg snart. Jag och Jessica satt utanför Shell nyss och småpratade om allt och inget och påpekade att det var lite kyligt i luften. Tänk, snart är sommaren över... Det känns som att den knappt har börjat ju?! Fast jag längtar en hel massa till hösten också! ;D

Idag har jag spenderat halva dagen med att fixa en massa inför flytten, sen har jag sovit en massa timmar mitt på eftermiddagen/kvällen för jag hade sjukt ont i magen. Ibland är det inte kul att vara tjej om man säger så.. :/ På kvällen eller ja början av natten gled jag hem till Robins apartment för att leka med Jocke, Jessica och Simone en stund. Och tro det eller ej men Robin hade minsann inte städat undan helgens fest så jag och bästa Jessicus gjorde ett städryck så nu hoppas vi att han blir glad när han kommer hem igen! ;D

Det blev lite Guitar Hero såklart!! :D Sen kollade de andra på film medans jag satt vid datorn och kollade på 4 avsnitt av pokémon och blev helt kär haha! Så himla gulligt och kul att titta på ju! Jag förstår inte varför jag aldrig sett det tidigare! xD



Nu borde jag sova för imorgon ska jag upp tidigt buhu! >_< Ska ut till Lizzy redan vid halv tio för hon ska skos, sen ska jag fördriva resten av dagen med att lämna in min cykel så den slipper vara ledsen och ha punka mer, hämta ut nycklarna till min nya lägenhet, tvätta (usch vad tråååkigt) och kanske packa lite flyttlådor också... Gud så kul! ;)

Mjauuu på er! /m

Ordet är ditt!
Postat av: Sabina

Bra coh intressant blogg! ;)

2009-07-29 @ 14:38:29
URL: http://ronda.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0