blubb

Inte okej att jag blev alldeles för full igår, inte okej att min kväll blev helt förstörd p.g.a att folk sviker och snackar om saker som man berättat i förtroende. Inte okej att jag däckade i över en timme, inte okej att jag vinglade hem utan linser, aspackad. Inte okej att hela dagen idag har bestått av konstant bakfylla, ångest och förvirrade tankar. INTE OKEJ!

Helt okej att min vän Simone ställde upp som psykolog/vän/bank/bakfyllekompis/and so on och bl.a lånade pengar till donken, bjöd på cigg, godis och cola! Helt okej att vi kan prata om allt och att vi är fett fucking lika egentligen. Helt okej att jag fick spela guitar hero hemma hos Skorpan maha!! :D Jag var rätt grym för att inte ha spelat på typ 2 veckor?! :D Jag måste så mycket köpa en egen jävla xbox/ps2!

I morgon är min dag fullbokad, tack och lov för det! Jag orkar inte sitta hemma och tänka och analysera sönder delar av min hjärna. Först ska jag säga upp mitt hyreskontrakt hos Akelius och sen blir det en tripp till min underbara häst!! Tänkte rida lite på min pluttis! :* På kvällen ska jag leka med min underbara saknade vän Carro! Vi ska kolla film, snacka om allt och sen sover hon här! Wiiihi, jag slipper sova ensam både inatt och imorn för inatt eller ja det är ju faktiskt morgon nu, men hur som helst så sover Simone här. :)

Jag ska aldrig mer dricka alkohol... ;)


Ordet är ditt!
Postat av: ess

eller säg mig.. ska du ;)

"aldrig mer nykter på en fest"

hur ska du ha det? ;) LIVET ÄR EN FUCKING FETST, PUSS PÅ't <3

2009-07-28 @ 11:52:48

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0