znark

Jahapp, då var man utvilad efter helgen? Knappast vaaaah! Min måndag kommer bestå av SÖMN i tell u! Fiiifään vad trött jag är. x) Eller jag ska väl inte sova hela dagen kanske, men tänker sova tills jag känner mig utvilad iaf!

Har nyss kommit hem från stallet och hunnit slänga i mig en billys panpizza, söndagsmiddag när den är som bäst! Kände mig lite trött på nudlarna liksom.. och omväxling förnöjer har jag hört!

Luciashowen i stallet var verkligen jättebra! Jag fick massa gåshud under voltigens uppvisning, blev rörd till en liten tår när min gamla sköthäst Challe galopperade runt i ett becksvart ridhus med ljusslingor fästa runt kroppen och en svingande voltigör på ryggen. Det har blivit voltigens klassiska supernummer och jag blir lika imponerad varje gång!! Det är inte många hästar som har det psyket och det modet att de törs galoppera runt i mörker. Han är verkligen en klass för sig, vackraste Charlestone!


Challe och Kajsa (bild från SM/EM 2009)

För utom voltige fick vi se ungdomssektionens egna tolkning av askungen; "stallungen", gymkhana, riddare, kadrilj, hamres egna pegasus, LM-vinnarna och såklart ett luciatåg! Tror det var första året man faktiskt hörde vad som sjöngs och det lät inte ett dugg falskt! Dagens show gav iaf mig lite julkänsla i kroppen även om det är sjukt svårt att fatta att det är julafton om bara 11 dagar? ;o

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på Family Guy och 20.30 är det söndagens höjdpunkt, parlamentet!! ;D Hoppas ni haft en fin luciadag! Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

usch ja , min måndag kommer inte heller bestå av så mkt ansträngande saker direkt haha .

2009-12-13 @ 20:53:28
URL: http://s94356.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0