we belong together

Mina älskade vänner har jullov och dagarna, kvällarna och framförallt nätterna består av häng med dem bästa. Snacka om att jag verkligen älskar er, ni får mig att skratta och må så bra! Är i stallet emellanåt också och orkar liksom inte skriva massa onödiga blogginlägg just nu haha. Är rätt trött på kylan nu, vill ha vår!! Kan det bli februari nu så Kent-konserten blir av och sen kan vi hoppa till maj för då börjar värmen på riktigt.

Igår var det föräldrarhoppning på Hamre, det var sjukt kul! Jag var fotograf och gled runt med fam Lindqvists tuffa Nikon D80 (H), typ ge mig en sån?! Den var sjukt najs att fota med!! Red även Lizzy för första ggn på en vecka, hon var galet pigg och bockade i skritten haha. Jag satt barbacka, men har man bäst balans så har man! ;)

Har morgonen i stallet imorn så det blir till att äta lite nu, slöa vid tv:n och sen sängen.. Kan behövas efter att man var uppe hela natten och kom hem vid halv åtta imorse! Haha, vi är så sjukt dumma i huvudet.. Men jag menar, det var rätt mysigt hos Jocke, och jag fick spela en jävla massa Restaurant City på fejjan medans maja, jessica och jocke glodde på film och porrade sig i soffan..

Ska leka lite med min katt Snook nu som jamar efter uppmärksamhet!
Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

rarw! porra, nu förstår jag INTE RIKTIGT vad du menar lilla gumman ;)

2009-12-29 @ 01:59:59

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0