usch!

Kunde jag sova inatt då? Neeeej! Var ju och såg filmen Paranormal Activity på bio igår kväll med mina homies och jag kan säga att jag var räddast av alla tror jag. Jag började seriöst gråta efter att den va slut för att jag var så jävla uppskrämd! Natten bestod först av att jag satt vaken vid datorn för att jag inte vågade gå och lägga mig. Sen när jag väl gjorde det låg jag vaken och lyssnade efter ljud. Tur att jag har mina katter som hoppade upp bredvid mig och lugnade mig lite iaf!

Vaknade flera gånger ur mardrömmar kopplade till filmen... Så jag var helt slut i huvudet imorse, så jag fortsatte sova i princip hela dagen. Malin är snäll och fixar maten till Lizzy och byter täcke så jag slipper åka ut. Jag känner mig seriöst som ett vandrande lik. Huvudet känns som vakum. -.-

Ska över till Jessica snart som fyller hela 18 år idag! Hoppas jag kan vara lite pigg där iaf. Ska ta en dusch nu och hoppas på att vakna till liv.. Wish me luck vah!

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Andrei

Själv satt man med sin apesinkrokant och flameade n00bs på facebook....en trevlig kväll.



Jag tycker att du borde fått lite moraliskt stöd av någon av de du såg filmen med. Sist jag såg en skräckfilm med en vän gik jag ner på stan med henne för att hon inte ville sova själv och inte vågade gå till sin pojkvän själv om natten med alla demoner and what not där ute.



Jag skulle ha erbjudit mina tjänster även här....men jag är nog läskigare än dendär demonen....

2009-12-03 @ 21:47:18

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0