sunday

I'm still sick.. har sovit hela dagen, mår iofs lite bättre men har fortfarande en jäkla feber och det gör ont i alla delar av min kropp!! Jag måste dock ta mig till affären och köpa lite grejs.. blöööh.. orkar inte.. :(

Ska lägga mig i sängen sen och bara glo på Lost, måste se klart säsong 1 nångång ju så jag kan börja på säsong 2 där jag inte har en enda aning om vad som händer, spännande! :)

Anonyma jävel, du suger förmodligen mer än vad Paramore gör :) Tror dem har fler fans än dig va? ;) Upptäckte en akustisk version av låten Ignorance när jag satt vid datorn inatt, eller ja imorse. Jag kanske är efter som inte har hört den innan haha, men jag blev iaf helt kär! Lägger därför upp ett klipp med den.



Älskar verkligen akustiska versioner, låten får en helt annan innerbörd och det är så mysigt och bara så bra när man får höra Hayleys vackra röst så pass skarpt! Kärlek till ett av världens bästa band!

Här är även en spotifylänk till låten: Paramore – Ignorance - Acoustic Version

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

varför är hayley så jävla bra för? hennes röst <3 typ tack för att du fick mig att börja lyssna på bästa paramore!!

2009-12-06 @ 22:15:35
Postat av: sandra

dom ÄR världens bästa band :) den här versionen är super, också den dom gör på MTV unplugged, haley har den bästa rösten någonsin. :)

2009-12-23 @ 17:47:39
URL: http://sandradahlin.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0