say what?

Postat av:
Hur kan du festa om du är sjukskriven? Kan man festa så kan man ju jobba...
2009-12-11 @ 15:06:31

Okej, för det första har du ingen aning om varför jag är sjukskriven right? Och för det andra, jag festar gärna med mina vänner för det får mig glad. Om du ska komma och jämföra pressen man har på sig när man jobbar och ska prestera med att festa och ha kul så är du nog lite fel ute kanske?

Jag hade inte tänkt att skriva det här i min blogg, men jag är rätt irriterad nu så det är väl lika bra att ge er det hela svart på vitt. Jag är sjukskriven för att jag;

1) Har gått in i väggen på jobbet, dvs bränt ut mig.
2) Har en svår depression som hängt med sedan tonåren.
3) Har varit med om sjukt jobbiga familjekriser.
4) Har en diagnos som heter borderline.
5) Lider av en fruktansvärd prestationsångest.

Så nästa gång du känner för att kommentera anonymt kan du kanske tänka på att det finns en människa bakom den här bloggen, med känslor, som gör allt för att bli frisk. Som kämpar för att en dag kunna jobba igen, som har en dröm om att bli polis och som inte behöver dina negativa påhopp.

/m

Ordet är ditt!
Postat av: Andrei

Du borde inte ta sånna inlägg på allvar. Jag som spelar mycket på nätet (och kallar mig ibland 1ManGayPrideParade) och är med i många fora är van med mycket värre...



Kan du inte be de som sköter bloglovin.com kolla IP adressen åt dig?



När vi redan är inne på ämnet. Åker du på nå reabiliterings grejer vid gamla brandstationen? har du funderat på att testa att arbeta säg 25%?

2009-12-11 @ 20:16:46
Postat av: Berit

Inte för att det var ett påhopp men det är ju inte så bra att dricka alkohol om du har borderline, en svår depression samt prestationsångest. Det kan ju bli mer besvärligt då. Sen behöver du ju inte ta varenda liten grej som ett påhopp. Och ang, anonymiteten, du vet ändå inte vem jag är så what's the point? Kan skriva ett namn i fältet så blir du kanske gladare. Jag menar faktiskt inget illa med det jag skriver, vill inte få dig att må ännu mer dåligt men tar du det så så kan ju jag inte göra något åt saken

2009-12-12 @ 19:37:50

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0