ros och ris

Jag tänkte författa ett tråkigt och torrt inlägg idag. Vaknade, åkte till stallet, fixade åt Lizzy, kollade på när Hänna red Lizzy, fixade klart i stallet, åkte hem, tvättade, dammsög, torkade golven, tvättade, tvättade och tvättade. Jag lagade nudlar någon gång däremellan också. På kvällen lekte jag med min bästa Jessicus, vi gick till ica och köpte en chokladtomte som jag blev mätt på efter att ha ätit upp huvudet typ. Vi kollade på Family Guy och jag asgarvade som vanligt. x) Snackade skit, skrattade, träffade Mio en stund helt random haha. Sen duschade jag och nu ska jag sova i min renbäddade säng!

Än en gång.. Förlåt för att jag är korkad och kastar ur mig saker utan att tänka ibland. :(

Sova vare! Natti/m

Ordet är ditt!
Postat av: miopet01

Random is the best way to meet people ;)

2009-12-08 @ 23:49:53

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0