Pandora

Vi är vakna heeeela nätterna, idioter som vi är, men det känns som sommar igen fastän termometern visar nästan minus tjugo grader celsius. Vad gör lite kyla och snö när man blir varm i själ och hjärta tillsammans med sina underbara vänner? :')

Var med Jessica, Emil, Daniel, Jocke och Robin på bio igår kväll. Maja skulle också ha följt med, men det blev massa strul med biljetterna så vi mötte upp henne och Michelle efter bion istället. Filmen vi såg var Avatar och var bättre än bäst för att citera "pappa Robin"!! Det är lätt en film som hamnar i topp 10 av filmer jag sett i hela mitt liv. Fyfan va grymt bra den var! Ville aldrig att den skulle ta slut! ;o Jag brukar inte ens gilla fantasy-filmer och sånt där onaturligt tjaffs, men det här var verkligen något annorlunda. Filmen sög sig in rakt i mitt hjärta huhu! Lätt att jag köper den som dvd sen. :)





Har varit med min lillasyster idag och vi bråkade lite och vissa blev nog förvånade över att vi slogs lite eheee... Men vi blev sams igen, för vi kan inte vara osams! Hon är det bästa jag har!! Jag älskar dig darliiing!! :* Nu ska jag hem till henne och lira Guitar Hero som jag förövrigt ägde på hemma hos Robin igår mohaha! Slog rekord och allt på första låten, och då hade jag inte spelat på aslänge! I have them skillz! ;)

Gott nytt år och sånt där överskattat tjaffs oxå! ;)
Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: jessicus

sammmmaaa perssooonn!! för vi skriver ju inte samma saker fast på olika vis ;) möhöö! du är så knäpp vet du det? och VI ÄR SÅ JÄVLA BÄST!! diidiiidii.. jag älskar dig sistöö<3

2009-12-30 @ 20:35:36

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0