mikaelak

Alltså, vissa kommentarer orkar jag bara inte med, och inte vissa STALKERS heller. Typ låt mig vara, lämna mig ifred?! Sluta fråga så dumma frågor hela tiden, jag kommer ändå inte svara. Och sluta seriöst att stalka sönder mig på facebook, jag blir galen! Är inte den som brukar hänga ut folk, men eftersom du inte förstår bättre så har jag väl inget val antar jag? Jag är bitter och elak idag, såäresörru! Leave me alone i fortsättningen, tack!

Idolfinalen var väl gullig dååå, men jag hade önskat att Calle fick vinna, det känns som att jag har fastnat för hans personlighet mer och även hans stil på scenen. Gillar hans rockiga val av låtar och tycker dessutom att han har utvecklats mer än Erik. Men visst är Erik också en värdig vinnare, helt klart! Jag hoppas och tror att kärriärerna kommer gå bra för båda två.

Nu äre sängen som väntar för imorn ska jag upp och studsa redan innan sju och det blir en heldag i stallet. Gillas starkt! Jag ska försöka koppla bort allting annat och endast ha fokus på det jag ska göra. Lättare sagt än gjort, men värt ett försök iaf.

Gonatt! /m


Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0