ladilaaa!

Alltså, haha jag tror jag har fått en ny vän som heter Berit? Hon verkar verkligen jättegullig och snäll tihihihi. Känns fint att du inte har något bättre för dig än att lägga dig i mitt liv. Puss va :)

Idag är det luciadagen! ;o Och det är faktiskt pyttelite snö på backen! Började denna söndag med att gå upp fett tidigt och åka till stallet och fodra och släppa ut de vackra tegelhästarna. Kände mig som en klubbad säl imorse när jag skulle stiga upp ur sängen efter knappt 2 timmars sömn. Så kan det gå när man lyssnar på Billy Talent och blippblipp musik med sina asfanzy friends Mio and Albin! (eller Emil och Tony eller allt vad ni hette igår maha). Ska återgå till min sköna säng efter att ha internetnördat mig lite eftersom att datorn ändå stod på och surrade lixxxxåååm.

Gårdagen spenderades i mitt kära stall från 7.45 - 16.30! Hade både stalljour och så var det ju ClearRound-hoppning! Det var massa söta powniesar och hästisawr med och det gick typ bra för alla tror jag. Själv hade jag värsta beslutsångesten om jag ens skulle vara med sådär på morgonkvisten, men efter peppning av Mia, Hanna och Clara så bestämde jag mig för att iaf hoppa en vända på 80 cm. Jag visste vad jag hade att vänta mig då jag inte hade ridit så värst seriöst på länge ehehe.. Men jag tänkte att äsch, det får väl bära eller brista och det gick faktiskt sjukt bra! Visserligen hade min häst damp, var halvgalen och superduper överladdad inne på banan, men efter lite tjaffs gällande hinder nr 2 så var Stina snäll och gav oss en ny startsignal, vi fick alldeles egna infångare till hinder nummer två (typ hela barnpersonalen hihi) och sen så gick det bara helt klockrent! Eller ja, förutom att det gick lite fort och obalanserat då kanske haha. Men jag är väldigt nöjd med tanke på att jag trodde jag skulle ramla av/krascha mitt i nått hinder/skena runt o.s.v.. ;)


jag och min lilla damphäst, min alldeles egna stjärna :*

Nu ska jag sova igen några timmar och i eftermiddag ska jag till stallet och kolla på luciashowen, kommer säkerligen bli asmysigt som det brukar vara! Kärlek till mitt älskade Hamre!! :)

Puss/m

Ordet är ditt!
Postat av: Sandra

Vad skulle vi göra utan hamre? Världens bästa ställe..

2009-12-13 @ 10:54:46
Postat av: fenis

haha jag gillar också den här berit^^ and i miss you din fis! gaah jag får sjuk hemlängtan-damp! bara en vecka kvar nu:D puss!

2009-12-13 @ 17:14:37
Postat av: miopet01

Såå, du fick ett par timmar sömn iaf ;)

Blippeliblippdipp

2009-12-14 @ 18:06:11

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0