julmust

Nyss hemkommen från stallet och har druckit upp den 9:e flaskan julmust på 3 dagar..? Tur att det är 33 cl flaskor och inte 150 cl! Fast det hade säkert inte varit några störra problem för mig att dricka 9 st såna heller.. *röd lampa lyser starkt* Jag tror jag börjar bli mer beroende av julmust än av cola för tillfället. Seriöst, jag gillar inte att man bara kan dricka must 2 perioder om året! Ända sedan jag var liten har jag i mina tankar fantiserat om att köpa på mig ett stort lager med julmust och påskmust så att det räcker hela året, fast det har liksom aldrig blivit av. Kanske skulle det heller inte kännas lika speciellt och gott med julmust eller ja, påskmust då, same shit anyway, om man kunde dricka det året om? Fast cola är ju lika gott året om.. hmm.. ska nog fundera på var jag kan ha ett julmustlager, källaren kanske?



Min vän Sofie ska på Melissa Horns konsert i sthlm idag och jag är fett jävla avensjuk! Och jag vet att Maja är minst lika avensjuk som mig.. En liten fågel viskade en idé i mitt öra om att man borde slå ner henne och sno biljetten.. Fast vi lär slå ner hennes sambo Andreas också om vi ska kunna gå båda två, och det blir kanske inte lika lätt.. Pax för Sofie!



Nu ska jag lyssna på just Melissa Horn och dricka lite mer julmust!
Smell ya!/m

Ordet är ditt!
Postat av: Andrei

att hamstra julmust funkar int, kolsyran går sakta ur även när den är i flaskan. iaf glasflaskor.



Finns det julmust på burk?

2009-12-09 @ 19:50:22
Postat av: miopet01

du vet att det finns sommarmust? dvs. du kan dricka det under 3 utav 4 årstider xD

2009-12-09 @ 21:55:19
Postat av: Sofie

Spelningen var HELT ENORMT GRYMT JÄKLA BÄST!!!! Tjejen är juh så bra så det finns inte.

2009-12-09 @ 23:29:58
Postat av: Calatan

@Andrei: Jag har lagrat glasflaskor med julmust över ett år. Inga problem med kolsyran. (Vad jag vet så är det bara Apotekarnes som finns på burk.)

2009-12-10 @ 00:15:25
URL: http://addictedtojulmust.blogspot.com/
Postat av: maja

hihi, fan att vi missa melisssssssa!! men äsch.. vi ska ju på promoe ;D

2009-12-10 @ 11:11:35
URL: http://pushiii.blogg.se/
Postat av: maja

skön julmust blogg förresten!!!

2009-12-10 @ 11:12:40
URL: http://pushiii.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0