joråsatteehh..

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
Jag har varit där förut o jag är inte rädd
Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset
Men de kan titta nu jag är beredd



Jag önskar jag kunde gå i ide ett tag, så himla trött på allting.. det finns liksom ingen energi till något.. =( Ge mig sommar och sol, varma dagar som övergår i ljuva nätter som aldrig tar slut.. jag saknar det för mycket!

Jag säger bara Melissa Horn, finns inget bättre just nu.

/m

Ordet är ditt!
Postat av: Sofie

Hon är grym Micko...!!!! Det är du med, Kram.

2009-12-16 @ 06:29:45
Postat av: Josefine - hästblogg

Hej hej, nu har jag börjat blogga igen :)

2009-12-16 @ 16:55:40
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0