inte okej

Ibland undrar jag hur mycket ångest som får plats i en människokropp... för min verkar fylla alla utrymmen och varenda liten del som skjuter ut... Ibland undrar jag om jag ska behöva må såhär forever? Det påverkar mitt liv och mina relationer till folk mer än vad jag ens orkar tänka på. Jag vill bara bli fri, gör mig fri från mina demoner, fri från min paranoia och fri från min ångest som häckar över mig. Hur mycket är det meningen att man ska orka egentligen? Det är inte det att jag tänker ge upp, det händer liksom inte, finns inte på kartan. Men jag skulle önska lite mer positiv energi till mitt sinne.

"Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart
Och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt"

/m

Ordet är ditt!
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

fin text ... faktiskt .

2009-12-17 @ 10:09:00
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Jessie S

Du kan om du vill! När allt känns hopplöst, när du bara vill ge efter för ångesten, det är då du tänker " så fan heller att jag tänker lägga energi på ångest attacker!" Den lilla nedtryckande nerväraderande rösten pratar bara skit och densamma åsikter är inte värda ett skit. Du kan vinna bara du vill och bestämmer dig till 100% att nu får det vara nog! När det ångesten börjar krypa fram så sysselsätter du dig med nånting maniskt tills det går överoch upprepar proceduren om å om igen.. Tills sist märker du att det har gått veckor sen du sist mådde skit.

Bara att vara envis..

2009-12-17 @ 17:09:15
Postat av: Anonym

det är väl bara att ta tag i livet, ingen annan gör ju det åt en

2009-12-22 @ 22:58:45
Postat av: Anonym

det är väl bara att ta tag i livet, ingen annan gör ju det åt en

2009-12-22 @ 22:59:00

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0