GOD JUL!

Alla klappar är inslagna, och julstämningen har verkligen infunnit sig hos mig! Jag har inte känt någon ordentlig sådan på flera år, det har inte varit snö på julafton heller på flera år. 2009 verkar bli det året då julen har gripit tag om mitt hjärta igen. Ohh, vad poetiskt! ;D För er som inte vet vad julkänsla är eller inte känner någon så tänkte jag berätta hur jag skrev till en vän på facebook;

"Det pirrar i magen, man ryser av julmusik och tanken på allt som har med julen att göra! Man ler och är glad och får underbara minnen från jular när man va liten i tankarna. DET är julstämning (a)"

Nu är klockan 00.11 och det är fucking julafton!! :D Det firar jag med ett sjukt roligt inlägg, här kommer våran älskade Björn Gustavsson som tralalalalaaaaaa WoWJocke!



heer kan man va, heer kan man va ååå heer kan man va!! :D

GOD JUL önskar jag er mina läsare och hoppas ni får en underbar julafton!!
Puss!/m

Ordet är ditt!
Postat av: jessiucs

hahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahaa!!!

BJÖRN GUSTAVSSON in my fucking heart <3

2009-12-25 @ 01:45:24
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Du kan tävla om att bli veckans blogg hos mig. Kika in för mer info :)

2009-12-25 @ 17:43:46
URL: http://warnmark.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0