haluba!

Jag har typ inte tid att blogga nuförtiden haha. Eller ingen ork snarare. Jag har typ gått ur min deppdvala och skaffat mig ett liv! Hänger i stallet massa nu eftersom jag och Lizzy flyttat ner till tegel, så det blir en del fodringar och allmänt häng och mys där nere. För övrigt har vårat sommargäng (som även utökats med lite nytt fancy folk!) samlats igen och vi hittar på roliga saker hela tiden. Allting känns awesome i livet för tillfället. :D

Jag gillar att kylan har kommit, det betyder torrare luft och inget ruggigt regn och rusk. Dessutom fryser hagarna så man slipper all jäkla lera på hästarna. Nu vill jag att snön ska komma också, myspys!

Kort sammanfattning av Paramore konserten:
Köa utanför i 6,5 timme
Lyssna på helt värdelösa (nästan) förband i 2,5 jävla timme(!)
Skrika, hoppa, dansa, sjunga, vara galen och sjukt jävla lycklig till Paramore i ca 1 timme och 15 min! Det var lätt värt all kötid och väntan! Det var den grymmaste spelning jag har upplevt!

MAGISKT!!


Photos by me ofc! Är hon inte grymt jävla snygg då kanske?! ;o
Fler bilder kommer upp på facebook snart
:)

Efter konserten så kan man säga att Jessica och Mikelii var på äventyr i sthlm in the middle of the night.. (inga kommentarer! haha, ni som vet, ni vet!) Blev hämtade av bästa Nalle som körde hem oss tokfort (210km/h), dock så körde vi liiite fel ett par gånger. Hemkommen 5:15 på tisdagsmorgonen. Somnade som en jävla sten, astrött, ont överallt, men överlycklig!

Nu orkar jag inte skriva mer, gotta sleep!
Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: Andrei

05.15? vad gjorde ni under den långa tidsperioden?

2009-12-03 @ 01:50:02
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

kul med fler hästbloggar (:

ska vi följa varann i bloglovin ?

jag lägger till dig nu iaf (:

2009-12-03 @ 18:02:12
URL: http://s94356.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0