dan före dan, iiiih!

Hihi, klockan är snart halv sju och det är nu 23:e december!! ;o Om ett dygn är jag uppe och studsar på självaste julafton för att åka ut till stallet redan vid sju, det blir en mysig julritt med folket på Hamre. Det brukar vara jättemysigt och det här året ligger ju faktiskt även snötäcket på backen och det gör ju hela grejjen ännu bättre! :)

Har inte orkat skriva blogg på ett par dagar nu, har faktiskt inte haft någon lust. Men i fredags blev det iaf ett jävla partajj hemma hos Robin med alla mina underbara vänner. Jag blev kanske lite för full dåraah, men jag hade sjukt jävla kul!! Lördagen var bakisdag deluxe med kebab och allmänt bakishäng med Jessica, Albin och Mio. På kvällen var jag med dem bästa, det blev tjejkväll, först spicyhot och sen hem till Maja. :) Vi körde anden i glaset och fick sjukt läskiga svar! ;o Varken jag, Carro eller Maja hade kört det förut och blev totalt livrädda när Jessica frågade om anden fanns och glaset susade fort som fan till JA-cirkeln och sen började snurra runt, runt, runt fortare och fortare över spelplanen. Detta betydde tydligen att anden var arg, och det stämmer ju eftersom man inte får fråga om han finns! ;o Efter att jag frågat om anden ville säga oss något med siffran 7 som den hamnade på hela tiden och vi fick till svar "hyvla ikväll" så vågade vi inte spela mer då vi trodde vi skulle bli hyvlade i 7 delar eller något sånt..! Det blev flumm och massa prat tills vi somnade vid fem på morgonen kanskeee.

Ahja, det var lite om helgen dåvaaaah. Idag har jag iaf handlat klart alla julklappar utom tvåååå! Men den ena fixar jag imorn och den andra är till Sandra som är i Thailand och kommer hem den 6:e januari så jag har lite tid på mig liksom.. ;)

Kvällen och natten har spenderats med Maja och Jessica. Sjukt mycket skratt med er brudar, you rock mah fucking wörld! Säger bara DET BLIR FEJJAN PÅRENHÄÄR! Vi avslutade natten på donken med Jocke och nu har jag precis kommit hem, jag tänker sova som en klubbad säl till tolv, sen ska jag hem till mamma och klä granen vid ett. Efter det blire stallet och lagom tills jag kommer hem är det väl kväll och då är det bara för mig att slå in julklapparna och sen sova och vipps äre jul, igen!

GOD JUL PÅ ER! ;D

Ordet är ditt!
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

helt sjukt att det redan är dags för jul :O

2009-12-23 @ 09:22:21
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Miopet01

jag antar att jag var das skratt objekt igår >.<"

2009-12-23 @ 12:47:46
Postat av: Sandra

Hihhihi jag saknar er dar hemma!! Har ska kopas klappar till hela bunten, lvvvve uuu

2009-12-23 @ 13:54:11
Postat av: Philip Lindqvist

TÄVLING fram till julafton!

PRIS: 1 VODDLER INVITE, jag delar ut 5 st.

 

Hur man deltar i tävlingen:

Man länkar till min bilddagbok och min blogg, mitt youtube konto och vad jag heter på bdb på ens bilddagbok eller blogg, och sedan kommenterar ni att ni har gjort det så är ni automatiskt med !  Ni måste även skriva med länk till tävlingen (se nedan) och vem ni tävlar för.

 

Så inlägget borde se ut såhär:

 

Jag är med i en tävling där man kan vinna en voddler invite!

Han som ordnar tävlingen heter Philip Lindqvist

 

Gå in på Tweetphll's blogg! - http://tweetphll.blogg.se

Gå in på Phll's Bilddagbok! - http://phll.bilddagboken.se

Gå in på Phlle's Youtube kanal! - http://youtube.com/phlle

 

Länk till tävlingen: http://phll.bilddagboken.se/p/show.html?id=431274153&directlink1



----------

Vad är voddler ?

Voddler är en filmtjänst - gratis. Precis som spotify, på spotify får du gratis musik,

på voddler får du gratis film! :D

2009-12-23 @ 16:41:05
URL: http://tweetphll.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0