buhu

Efter att till och från ha mått kasst sen i tisdags då vi kom hem från sthlm så blommade febern ut idag och jag svettas fan som en galning. Känns som att jag har sprungit ett maratonlopp ungefär! Har ont i varenda led och muskel i kroppen också. Inte nog med det, tack för mensvärken också. Den kom ju lägligt! Blööööh!

Trots att jag mådde skit igår så tog jag mig ändå hem till Jessica en stund på kvällen. Det var en massa folk där som firade henne eftersom hon fyllde 18 år i torsdags. Jag var dock mest död i hjärnan och satt och småpratade lite med folket. Kändes tråkigt att jag inte orkade med att röjja när min älskade vän äntligen nått sin krogenålder! Men det kommer fler gånger. Hon hade iaf riktigt skoj igår, det både hördes och syntes vill jag lova. Och är du glad, så är jag glad! :)


18-åringen! ;) Elena! (som man äntligen fick träffa efter hundra år :D), me and Carro!

Idag har jag mått piss från morgon till kväll, så nu tänkte jag fortsätta med det och försöka sova så kanske man mår bättre imorgon..! (pleeeeaazzeeeee). Jag hatar att vara sjuk, så jävla tråkigt!! ;(

Puss/en sjukling

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0