bakis?

Idag mår jag precis likadant som jag gör när jag är bakis, det lilla kruxet är dock att jag inte druckit en droppe alkohol på flera veckor! Somnade seriöst innan tio igår kväll och det har nog inte hänt sen jag var en liten snäll flicka som gick och la sig i tid, d.v.s när jag var typ 5 år?

Har legat och halvsovit i sängen hela morgonen och steg inte upp förrän vid ett, miiche pra! Var sen till Swesafe och hämtade ut mina nya nycklar eftersom att låsen tydligen ska bytas ut på hela gatan. Fick en fanzy röd liten droppe som man ska öppna tvättstugan med haha, den var söööt! ;D Det kommer låta sådär "blippblipp" när man håller den mot plattan för att öppna dörren! Kanske blir så roligt att jag orkar tvätta oftare? Who knows! ;)

Sitter och gräver ur det sista ur min goda B&J's Bohemian Raspberry och väntar på att Carro ska bli klar, för då ska vi dra till pizzerian!!


Avslutar med en bild jag fick på mejlen idag, min förra foderhäst Czas (uttalas Sach) önskar God Jul! (Datumet på bilden stämmer inte, kortet är nytaget) Han fyller 25 år i februari och är fortfarande en pigg och glad liten arabhäst. Han har lite problem med benen, men håller att skrittas ut i skogen på fortfarande. Har många minnen med honom, och det finns ingen häst som jag har ramlat av så många gånger! Han lärde mig så mycket och var en perfekt övergång mellan ridskola och egen häst. :)

Puss/m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0