antarktis?

Huahua, det är inte lite kallt nu eller? Jag fryser seriöst ihjäl haha, det är faktiskt jobbigt för mig eftersom jag brukar frysa när det är +5 grader och regn på sommaren även fast jag har långkallingar, dubbla tröjor, jacka, mössa och vantar. Kan ni ens tänka er hur mycket kläder jag måste ha på mig nu när det är -10 grader ute?! Jag skulle se ut som en sumobrottare/michelingubbe, men eftersom min värsta mardröm är att bli tjock så har jag inte så mycket kläder på mig som jag borde, jag menar vill man vara fin, får man lida pin!

Har varit på stan och busat omkring lite, lekt med mina homies och även köpt upp halva systembolagets sortiment som vanligt.. Jag ska fan sluta vara så snäll tror jag! Var även in på Magic Lines och pratade om min tatuering som jag faktiskt tänker boka tid för snart, ska dit igen och ta med mig typsnittet på vad jag ska skriva så skulle jag få en uppgift om hur mycket den kommer kosta, iiiih, det pirrar redan av längtan!

Nu smaskar jag på en lussebulle eller nej, saffransklipp hette det visst, och har tagit på mig sjukt mycket kläder för nu är det stallet som gäller, jag tror jag kommer frysa till is.. Så, om det här är det sista ni hör av mig, kom ihåg att jag varnade er för kylan, man kan dö, och det var här ni läste det först!

Om jag inte avlider så bjuder kvällen på ett jäkla party hos bröderna antmountains! Så ni får hålla era tummar, det är ju inget party utan mig liksom!!!!11!!!111!!ett

Smell ya! /m

Ordet är ditt!
Postat av: sara

fina hästar :)

2009-12-20 @ 17:32:42
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0