ännu mer jul, fast utan must

Efter att ha mått rent utsagt skit hela eftermiddagen och kvällen så kommer mina vänner och räddar mig från ensamheten och ångestens svarta hål. Sitter och väntar på att Emil ska komma hit med donken till mig och sen kommer även Jessica över och när jag ätit ska vi gå till Coop och inhandla lite julpynt och förhoppningsvis hitta något man kan pyssla ihop själv! Blev ju inspirerad av att julpynta och grejja när jag var med Äki dit i förmiddags. Jag ska fan oxå julpimpa lite här hemma. Kanske kommer upp någon bild senare beroende på hur det blir tihi.

Puss/m


Ordet är ditt!
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

HÄSTFREAK? DÅ ÄR DET HÄR BLOGGEN FÖR DIG!



Just nu pågår en annorlunda FRÅGESTUND; Ställ era frågor till Julia! Nu får ni chansen att veta hur jag verkligen är, eller varför inte passa på att fråga något om Julia själv?



SKYNDA ER IN OCH BOMBA PÅ MED FRÅGOR!

Länk: http://frejalindskog.webblogg.se/2009/december/fragestund-julia-svarar.html

2009-12-10 @ 00:50:47
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan du festa om du är sjukskriven? Kan man festa så kan man ju jobba...

2009-12-11 @ 15:06:31
Postat av: Carro

Det är kul att läsa din blogg och se vad du har för dig:)

Vi som skulle träffas någondag det verkar gå sådär med det va?

Hoppas du får en bra jul och ett gott nytt år!!!! Kramar från Hosshossibooosssss

2009-12-13 @ 17:19:26

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0