well hello

Klockan är för mycket för att skriva blogg egentligen. Jag sitter uppe vid min kära vän, datorn och lyssnar på Avenged Sevenfold via spotify såklart. Spotify är fan det bästa som hänt mig! Vad gjorde man innan det liksom? Hur orkade man sitta och fixa spellistor på typ winamp? Hur orkade man leta fram och ladda hem låtar och be sina vänner om låtar på msn? Nej, herregud! Jag hoppas det blir aktuellt att fixa spotify i mobilen snart också va! Det vore ju typ grymt as hell?! :D

Musiken får blodet att pumpa snabbare i mina ådror, den ger mig massor av energi och får mig att orka tänka när hjärnan egentligen vill slås av och ställa in sig i viloläge. Snacka om att det är rätt enkelt att lura sin egna kropp!

Mina 3 katter går på högvarv och det är väl inte så konstigt med tanke på att de i stort sett sover hela jävla dagarna? Typ precis som mig då. Fast igår sov jag knappt något alls, skumt nog! Jag vaknade av mig själv vid åttatiden på morgonen och var igång hela dagen! Först fixade jag mitt kära internet och då hamnade jag ju sen framför datorn rätt många timmar. Gjorde lite ärenden med mamma och sen cyklade jag till stallet vid femtiden på eftermiddagen. Där blev jag kvar ända till tio på kvällen! Förstår inte hur det kan ta 5 timmar att borsta, rida, fylla höpåsar och fodra? Kan det bero på att jag spenderade typ 3 av de timmarna med att flumma med mina underbara stallbrudar kanske? (a) Ni är awesome!! <3

Dagen idag har dock varit ett rent helvete för att uttrycka sig rätt! Jag vaknade med migrän och har på så sätt fått spendera dagen i sängen, sovandes! Helt jävla ovärt med tanke på att jag faktiskt skulle ha tvättat, städat och åkt till stallet! Men nej, istället gick min dag åt till att bli kvitt en huvudvärk som jag inte förstår vad den kom ifrån?

Resultatet av min migrän är att jag nu måste tvätta imorgon istället och såklart så var det enda lediga tvättpasset klockan sju på morgonen, så ni vet ju alla vart jag egentligen borde befinna mig just nu? Mmmm, just det, på en fest med sjukt mycket alkohol så jag kan hålla mig vaken i 5 timmar till och sen börja tvätta! Men nejdå, istället kommer jag gå och lägga mig typ vid tre och förmodligen sova över mitt tvättpass imorgon och sedan vakna upp och hata mig själv för att jag måste gå ut naken! Sen kan det ju finnas en del som gillar den där sista delen, vad vet jag?

Lite mer hästfakta i dagens eller ja, nattens blogginlägg kanske? Klart ni vill ha det! De flesta av mina läsare är ju ändå hästnördar så vitt jag vet? Det är ju ändå ingen jävel som orkar bry sig om att kommentera så hur ska jag kunna veta vilka som läser min blogg?

Anyhow! Jag vet en sak som typ alla på hela Hamre undrar! NÄR BÖRJAR HOPPTRÄNINGARNA IGEN? Jag menar hur många har inte gått runt och frågat det till varandra nu i flera veckor? Synd för er att ni inte är lika smarta som jag och faktiskt smsar till den som faktiskt vet när det startar! Fast nu får ni ju reda på det i varje fall bara för att ni är så lyckligt lottade som känner mig. Hur som helst så börjar hoppträningarna för Maria Norlin på onsdag vecka trettiosju! Så nu vet alla det! Dessutom är jag rätt cool för jag ska få bli den nya Rambo. D.v.s det är mig man ska prata med om man vill börja träna för Maria, och det är jag som ansvarar för att ringa runt till alla och meddela tider o.s.v. Och ja, jag vet att ni alla är avundsjuka för att hon inte frågade er. Sucks to be you med andra ord!

Hur går det med Lizzy då tänker ni nu? Ska hon inte skriva hur mycket hon älskar sin lilla söta häst som är hennes allt och bla bla.... Nej! Nu är det slut på det. Jag tänkte nämligen försöka skaffa en lite mer hmm.. intressant blogg! Dessutom så är hästar inte läskunniga så det kvittar egentligen hur mycket jag skriver om henne.

Hon är dock fortfarande mitt allt och sådär, men jag ska fr.o.m nu bespara er de smöriga texterna och istället skriva om intressanta(?) saker som någon kanske faktiskt orkar läsa, och om jag har tur så kanske någon orkar slänga in en kommentar om det jag skrivit.

/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

haha, jag älskar dig! vet du det?

OM du borde befinna dig på en fest med massa alkohol. självklart tillsammans med mig!!! med oss! med bästa gänget! JAG SAKNAR SOMMAREN! jag vill inte sitta här i fucking kuk skolan.. jag orkar inte!;(

2009-08-26 @ 09:35:05

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0