joråsattehh

Jag tror bestämt att jag glider på en räkmacka genom den här dagen om jag får säga det själv! Min alldeles bästa vän håller mig nämligen sällskap och just nu diskar hon upp mitt kök så man ser var man sätter fötterna ungefär. Det brukar vara rätt mycket disk hemma hos mig för jag orkar tammefan aldrig diska! Hur himla kul är det liksom? Nej, då är det bra att man har vänner som hellre diskar än går i skolan, eller hur? ;)

Vi har även varit nere i tvättstugan och satt igång 3 fulla maskiner med tvätt och tro mig, det kommer vara minst 3 till innan vi är klara! Frågan är bara om vi hinner allt innan mitt tvättpass tar slut klockan fyra... tveksamt, men nu har jag i varje fall lite kläder att ta på mig igen! :D Förstår dock inte hur jag kan ha så mycket kläder som jag har. Jessicas ögon blev stora som golfbollar, eller snarare fotbollar när hon tittade in i min garderob och fick se de tre överfulla kassarna med tvätt. Sen fanns det ju lite mer kläder lite här och var i lägenheten också såattsäga!

Gud vilket tråkigt inlägg det här blev nu då, jag som skulle bli rolig. Snacka om att sätta press på sig själv. We got the same nose! Det är iofs bara Jessica som förstår det skämtet, men jag hänvisar till min länk här under om ni vill skratta lika mycket som vi gjorde igår kväll. Shan the man Atci säger jag bara! ;D



LUKTA PÅ FISENDANSEN!

Nu! Pannkakor I tell you! ;)
/m

Ordet är ditt!
Postat av: ess

haha fucking awesome ;*

2009-08-27 @ 16:24:46

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0