update

låt mig bara försvinna ibland..

jag är clownen som skrattar,
jag är clownen som ler,
jag är clownen som gråter när ingen ser.

Just nu är ni bara för mycket. Så sjukt omogna och beter er som 12-åringar nästan hela bunten. Jag är så sjukt besviken på vissa av er i min umgängeskrets, men jag orkar inte göra någon grej av det för i slutändan får man bara skit för det ändå. Just smile and wave liksom.

Det är sjukt skönt att min häst är hemma på Hamre igen. Min cykel är också fixad så idag cyklade jag till stallet från min nya lya på viksäng såattsäga. :D Jag orkar inte att den här veckan kommer bestå av tokstädning utav den gamla lägenheten.. fyfan vad drygt!! Men sen behöver jag aldrig mer sätta min fot där, woho! Den är redan uthyrd så jag slipper betala fler dubbla hyror, najs! :)

Jag har hört att det är tokrea på bikinis på stadium, dit tänkte jag ta mig på onsdag så jag kan inhandla en ny bikini eftersom min tydligen fick för sig att gå sönder här om dagen... ;( Imorn ska jag försöka säga upp mitt jävla skitbredband hos bredbandsbolaget eftersom det tydligen ska ta mellan 2-5 veckor innan jag får internet i min nya lägenhet. Hoppas det går bra för då kan jag gensat skaffa bredband genom stadsnätet istället. Hoppas hoppas hoppas!

Nu tänkte jag återgå till att fundera över vad som egentligen händer i mitt liv och sedan dra hem och sova i min sköna säng. All alone tonight, men jag ler av tanken på att vi snart ses igen. :)

pussrååå!

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0