in my own face

Oh yes, mikeliii gick och la sig vid halv fem imorse, vilket då resulterade i att hon sov över sitt tvättpass och nu får spatsera runt naken på stadens gator och torg! We like it, and we like it alot!

Idag har jag typ varit vaken i ungefär en timme och jag har några planer för dagen, eller ja kvällen kanske man ska säga med tanke på vad klockan är. Jag måste, verkligen måste dammsuga idag! Det är typ kattsand i hela hallen?! Jag förstår inte hur katterna kan dra med sig så mycket sand under tassarna så det blir ett helt hav av kattsand i min hall? Det är ju samma visa om 2 dagar igen, men jag brukar ta en liten sopborste och sopa upp det. Nu har jag dock varit lat med det i några dagar så idag måste dammsugaren åka fram!

En sak till som jag verkligen måste göra idag är att duscha, för jag har inte gjort det på typ 2 dagar?! Hur äcklig är jag egentligen? Okej, jag har faktiskt en rätt bra förklaring till det. Jag har faktiskt varit sjuk, eller igår var jag det i varje fall och det var då jag hade tänkt duscha, men eftersom jag var sjuk och tyckte så synd om mig själv så sket jag helt enkelt i att duscha, bara för att få känna mig sådär riktigt sjuk och äcklig och inlindad i min egen svett. Fräsch_tjej_86 I tell you!

Tänk om man vore en katt istället, då kunde man bara slicka lite på sig själv så skulle man slippa det där med att duscha! Det är faktiskt rätt krävande att ta sig in i badrummet, klä av sig and so on. Jag menar, det finns väl roligare saker man kan slösa sin dyrbara tid på än att hålla sig fräsch...

Igår kollade jag och min vän Simone på en film som gick på kanal 5, Linas kvällsbok. Jag antar att typ alla som läser min blogg har sett den? Anyhow, det jag skulle komma till är scenen då Lina duschar och får mens i duschen. Alltså seriöst, helt jävla seriöst nu. Vem i helvete duschar med dörren öppen och ber sin mamma komma in för att se att man faktiskt fått mens?! Okej att hon hade pippat med Danne utan kondom och hela den biten och var livrädd för att hon eventuellt var med barn. Men liksom vilken 15-åring ropar glatt att mensen har kommit, tar på blodet med handen och kramar sedan sin mamma naken och med blodig hand?! Snacka om realityskildring av dagens 15-åringar, eller?


Spydde jag på dig?!

Nu ska jag ta och slicka lite på mig själv! Eller jag menar duscha... Hare!
/m

Ordet är ditt!
Postat av: clara

"Tänk om man vore en katt istället, då kunde man bara slicka lite på sig själv"

"Nu ska jag ta och slicka lite på mig själv!"



altlså.... har du inte fått nått på länge eller? xD

2009-08-27 @ 17:54:48
Postat av: idaa

haha.. alltid samma kommentar när någon spyr

"spydde jag på någon?!" ;)

2009-09-04 @ 11:31:04

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0