flyttarN

Sitter hemma hos min granne carro aka carot och myser med mina homies sändrie och jessicus! ;D Vi, eller ja dem har kollat på twilight och jag har datanördat (a), så gåre när man inte har internet hemma! Jag har seriöst så sjukt tråkigt utan internet haha. Hur ska jag klara mig i kanske 4-5 veckor? </3 Harebrahejjj! Tur att jag kan utnyttja mina vänner dååå (a). Diiidiii!

Hur som helst så trivs jag superduperbra i min nya lägenhet! ;D Har inte riktigt kommit iordning än, men köket och badrummet är iaf färdigupp-packat. ^^ Har varit lite halvsjuk nu ett par dagar så har inte orkat plocka upp resten.

I morn ska jag och mamma åka till Ikea och köpa mig en ny säng och lite annat kul (a), min mamma är bääst! :D <3 Sen ska jag åka till bästa Hamre och ta hand om Challe och sen rida hem en ridskolehäst/ponny från sommarbetet tillsammans med en massa underbara hamrefolk wiiiho! ;D

På fredag vet jag inte vad som händer, men någon fest blir det säkert i helgen och dessutom kommer min älskade Lizzy hem till Hamre på lördag eller söndag! :D :D Jag längtar verkligen efter att få hem henne! :) Min tjockiz ;) <3

Annars då? Jotack, jag mår sjukt bra och umgås med mitt älskade gäng typ varje dag mihi, ni är bääässttaaa! :D <3

Ordet är ditt!
Postat av: ess

bäst!

2009-08-06 @ 19:08:34

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0