mjauu

Jag sitter hemma hos min vän och granne Carrruuu och vi slökollar på en film som heter Enough och där Jennifer Lopez har huvudrollen. Den är lite smått obehaglig fast ändå bra. Jag kollar lite halvhjärtat men förstår ändå handlingen eftersom att Carro typ berättade hela filmen innan vi eller snarare hon bestämde att vi skulle kolla på den.. ;P

Idag har jag annars fått en del bra grejer gjorda. Jag började dagen med att prata i telefon med en själ som nu befinner sig i turkiet och inte tänker vara kontaktbar på en vecka. Bufuckinghu, jag är inte alls avundsjuk? Kanske lite...(a) Jag hoppas att hon överlever sin resa i varje fall! :) Sen fick jag besök av Jessica och Elena och vi satt och snackade i typ en timme innan jag gick över till min kära mor för att ringa ett par viktiga samtal samt hämta lite ren tvätt hihi (a). Mami är bäst!

Vid halv fyra tog jag cykeln till stallet och där blev jag kvar ett par timmar som vanligt! :D Först flummade jag i caféterian med mina knäppa vänner och åt även dagens lunch/middag ehe. Därefter var det dags att plocka in alla 13 hästar eftersom jag hade intaget såatt.. ;) Sen tog jag en ridtur på min absolut bästa häst!! Först red jag ut i skogen med LillaSara och Vilja och sen red vi i paddocken. Det blev lite konditionsträning blandat med lydnad för tjockisens del hihi. Hon var mycket duktig och blev jättesvettig! Så efter ridturen fick hon sig ett välbehövligt bad! Hon blev rätt tvär när jag spolade rent hennes ansikte hihihihi, men hon förlåter mig nog nu när hon är så ren och fin! Bara magen som ska bort dåeee.. (a) men jag säger som så, ge mig en månad eller två! (h)

Jag blev som sagt kvar några timmar till efter att allt var klart med Lizzy. Lekte med ridlägerbarnen och åt korv med bröd, mums! Sen fick jag, Sandra, Michelle och Rosanna för oss att cykla till maxi vid typ kvart över nio och köpa godis haha. Idioter som vi är så gjorde vi det oxå! xD Men det smakade gott med pucko, wienerbröd, kanelbulle, godis och cola om man säger så ehe. Snacka om nyttig! (a)

Anyhow så var Carro äntligen klar i stallet när vi kom tillbaka så då cyklade jag hem till henne och här har jag haft en urmysig kväll/natt med massa gott som jordgubbar t.ex och massa djupa samtal med både Carro och hennes mamma, datanördande och filmtittande. Nu är det sängen som gäller!! Harebraheiiii ;)

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0