and she's back!

Nu har jag äntliget lyckats kicka igång mitt internet här hemma i min nya tuffa lägenhet! Wohoo! I och med det borde jag författa ett långt och beskrivande inlägg om hur mitt liv har varit den senaste tiden, men jag orkar fan inte! ;)

Jag har typ för ont i ryggen eftersom jag har setat här på min pinniga stol alldeles för länge... Nu ska jag hur som helst orka ta mig ut och slänga mig på cykeln och cykla iväg till stallet, men först ett stopp på ica för att inhandla lite godsaker hehe. Okej, ja jag ÄR sockerberoende, förlåt. ;( Men det är ganska gott med cola och choklad och sånt japp! (a)

Om ni har tur kanske jag orkar skriva ett mer värdefullt inlägg ikväll och en och annan bild kanske också dyker upp!

tjarååå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0