this is the new shit

Jag kände att jag behövde lite förändring, och jag tyckte heller inte om mitt förra bloggnamn, så jag har nu skaffat mig en ny bloggisch! Den förra finns kvar såklart, men den är hemlig och lösenordsskyddad höhö! *lipa* ;)

Idag har jag hopptränat med min söta lilla häst! Det gick mycket bra! Jag var trött och orkade inte riktigt rida egentligen, kände mig helt svimfärdig efteråt.. Men jag kämpade på och red ändå! Lizzy skötte sig fint och hoppade asbra när jag orkade rida hela vägen fram till hinderna! Hon la till några stopp också, men det var helt och hållet mitt fel, jag orkade helt enkelt inte hålla ett bra tempo hela tiden. Så jag är mycket nöjd med oss båda med tanke på att jag var sjukt trött!



På vägen hem åkte vi förbi mcdonalds och det var gott som fan kan jag säga! Det finns inget bättre efter en hoppträning när man är helt slut och riktigt hungrig! Och den kalla colan satt fint kan jag säga! Åh, jag är så beroende av cola! x) Men äschhh, bättre det än att vara beroende av typ cigg eller alkohol! ;)

Imorgon blir det ännu en dag i stallet, ska åka ut med Sofie efter att hon tagit hand om Puh halva dagen. Så hon lämnar av honom hos mamman och sen åker vi tillsammans ut till stallet eftersom hon ändå är på skallberget. Ska ut och rida Challelii, men han är ofräsch och får anti-inflamatoriskt så han ska bara skrittas nu. Lilla älsklingen. <3 Hoppas han blir bra snart! Han ska faktiskt till Holland snart och tävla jue! <3

På lördag är det tävling för mig och Lizzy som gäller! Vi ska göra vårat bästa älskade häst! :) <3


Nu väntar sängen! Pussdå! /m


Ordet är ditt!
Postat av: Becca

Dude, Good luck! :D

2009-04-09 @ 00:25:25

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0