rubrik saknas

Dagen idag har varit som en sjukt läskig berg och dalbana... Upp och ner, hit och dit och det verkade aldrig ta stopp heller.. Men nu framåt kvällen känner jag faktiskt att det börjar lugna ner sig. Ska snart sova men vill skriva lite först.

hästhår virvlar i stora moln runt mitt söndergråtna ansikte
när dom når golvet finns inga spår utav sorg

tankar snurrar runtomkring i hela min kropp 
jag störs utav din lena röst som i sin tur trasas sönder av ditt falska léende

varför låtsas vi? varför går vi runt och ler?
varför tror vi att vi lever i en egen värld där ingen annan ser?

försök att fånga det som hänger i luften mellan oss
för jag vet att det finns där men ingen vågar läsa av vad som står

ta mig till en finare plats, ta bort alla falska ord och léenden
låt mig slippa trycket över bröstkorgen, släpp ut mina fåglar
låt dom flyga så långt bort att dom inte hittar hem igen




trasiga skor med dammig yta
galopperar tillsammans med sitt hjärta
i takt med musiken


Ordet är ditt!
Postat av: Anonym

varför skriver du så fint för kära vän <3

2009-04-19 @ 19:50:32

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0