inte okej!

Det är inte okej och absolut inte kul att jag än en gång får skrubba min madrass och bädda rent i sängen efter att lilla Tuva har kissat i den! :( Jag förstår inte varför hon måste välja sängen av alla ställen!! Kanske borde jag lägga en handuk i en hög någonstans så kan hon väl kissa där! xD Hellre det än att hon kissar ner sängen flera gånger alltså!! Usch på små katter som löper och ska envisas med att markera sitt revir... Bläh! Dags att lägga undan pengar till en sterilisering..

En rolig sak jag har att skriva om är att min söta lilla häst extraknäckte som ridskolehäst idag höhö! Emelie (min medryttare) fick ha henne på sin lektion och lilla Lizzy hade skött sig utmärkt och gått så fint berättade Emelie efteråt! Och jag blev så klart några centimeter längre och väldigt stolt över min pärla! :)


Emelie och Lizzy :)

Själv red jag ut på den store vinglige Baron tillsammans med Marita på William och det gick riktigt bra! Vi tog det lugnt och skrittade och travade lite i skogen och sen prövade jag lite galopp på fältet och han var supersnäll! Vi kunde t.o.m galoppera efter Marita och William på en raksträcka! Fast då gick det liiite fortare, men han lyssnade ändå på mina förhållningar! :D Duktiga hästen! :) Vi red även en stund uppe på åsen och klättrade ganska mycket med hästarna. :) Jag är riktigt stolt över både mig själv och Baron! Vi klarade våran första uteritt tillsammans galant! :)

Imorgon blir det till att först hoppa Lizzy inför tävlingen på lördag och sedan ska jag och Baron skutta över lite gymnastikhinder. Det blir nog någon studs och lite travbommar kan jag tänka mig. Det ska bli spännande! :)

Idag var jag äntligen hos frisören också innan jag åkte till stallet, och jag är så nöjd så nöjd med min nya frisyr!! Nu slipper jag gå och gömma mig under mina kepsar och kan känna mig snygg! ;D Jag har tyvärr ingen bild ännu, men ska försöka ta någon dom närmsta dagarna! :)

Nu väntar min säng på att bli bäddad och sen ska jag sova så jag orkar med morgondagen! :) Pussdååå! /m

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0