happyyy!

Wiiie! :) Jag har haft en toppendag! Har varit på bra humör hela dagen och det sitter i även nu på kvällen! :D Har varit i stallet och ridit min pärla idag... som vanligt hehe! Vi red ut en sväng först med Hanna & Svante, sötnosarna! :) Sen blev det lite jobb i paddocken för oss! Men jag var inte riktigt på "jobba-hästen-som-fan" humör så det blev lite slappt i början och vi busade runt lite i galopp haha! Hon blev ju bara ännu piggare av det, tokishäst! ;D Men efter att vi ridit lite över galoppbommar och bushoppat ett räcke som stod framme (på typ 90 cm :D) så var hon villig att arbeta! :D Då gick hon superduperfiiint och var mjuk och lydig! :'D BÄSTAAAAA! <3

Imorgon är det hoppträning! :D :D :D Och det bästa är att tiden är framflyttad så jag och Lizzy tränar klockan 19.00 istället för 20.30 som vi brukar! Wiiiiie!! :D :D Hoppas vädret är bra och vi kan vara ute i paddocken!! :D Sista träningen innan tävlingen nu ju! ;O Taggad som fan! :D Diiidiii! ^^ Det märks att jag är glad eller? Haha! :D

Jag är snart klar med alla papper som behövs för att skicka in min ansökan till sommarjobbet! ;D Jag letade t.o.m fram en gammal bild på mig när jag rider som jag ska skicka med.. ;D (se bilden här nere ^^) Så imorn postar jag det så är det bara att hålla tummarna sen!


Idag fick jag mina pengar från att jag jobbat lite i privatstallet i februari och mars! Så nu har jag 400 kr extra i plånboken och dom ska utnyttjas väl!! Ska ner på stan imorn och beställa klipptid!! Det kan ju behövas om man säger så! :O För usch så jag ser ut på huvudet! xD Blir klippning på fredag om det finns tider då. :D Slänger in lite bilder efter det.. ;) Jag hoppas på att kunna hitta en billig frisör så jag även har råd att köpa mig ett par ridhandskar!! Annars får jag väl vänta med det till jag får pengar nästa vecka.. ;)

Ett par ROECKL ska jag köpa! Hur bekväma som helst. Jag hatar att rida med handskar i vanliga fall, men dom här är helt amazing! Det känns ju inte ens att man har dom på sig. Jag behöver ju handskar egentligen då min häst har en tendens att dra rejält och ge mig skavsår mellan fingrarna ibland.. :P

Men harebraheiii.. nu ska jag göra nått annat! ;D Pussdååå! /m

Ordet är ditt!
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Jag håller på fortfarande, fast tävlar inte i nuläget :P Det är ju jättebra träning med balans etc. inför den vanliga ridningen så det är mest därför jag går kvar :)

2009-04-21 @ 21:52:41
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Men så kul att läsa! Du bushoppar 90 cm! Det är inte liten höjd;) Vilken enorm utveckling gumman<3

Vad är det för sommarjobb du sökt? Vill du ta fikan någon dag?=D<333

Kramis<3

2009-04-23 @ 22:14:50
Postat av: Camilla

Men så kul att läsa! Du bushoppar 90 cm! Det är inte liten höjd;) Vilken enorm utveckling gumman<3

Vad är det för sommarjobb du sökt? Vill du ta fikan någon dag?=D<333

Kramis<3

2009-04-23 @ 22:15:54

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0