first time

Min vän Emil var som sagt ut och fick rida lite på Lizzy i fredags. Det var första gången han satt på en häst i hela sitt liv. Han var riktigt duktig och engagerad! Sofie agerade fotograf, så här kommer några bilder från provturen. :)



Han kom upp helt själv! Jag blev grymt imponerad kan jag säga! :O


Emil får instruktioner från mig om hur han ska hålla tyglarna. :)


Här förklarar jag hur man får hästen att svänga dit man vill. :)


Här skrittar dom runt med lite stöd från mig..


.. men efter bara en liten stund red Emil runt i skritt helt själv! :)


Alla tre, nöjda och glada! :)

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0